sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Pilausperjantai

Ei siis tänään. Kyllä kai mä viikonpäivät osaan...

Perjantaina käytiin siis appivanhempien luona, jossa anoppi sitten jotenkin sai ylipuhuttua meikäläisen vätmään 2 x 100 gramman suklaalevyä, n. 1000 kaloria levy. Siihen päälle vielä valkosuklaa Magnum-jäätelö ja mä olin oksentamista vaille valmis. Vaan en mä oksentanut, joten ehtivät nuo ihanat ystäväiseni kiinnittyä kroppaani minua ilostuttamaan.

Ei liene siis ihme, että vaaka näyttä 65kg -> 65,7kg. No, en mä tätä laske vielä nousuksi, ensimmäinen pummitus on nimittäin tehty perinteisellä viisarivaa'alla ja tämä toinen nyt sitten digivaa'alla. Aloitetaan ensi viikosta sitten se painon kyttäys. Koitetaan samalla pysyä paremmin ruodussa. 

Tämä viikonloppu menee nyt sitten muutenkin vähän pipariksi. Eilen tein vaan aamulla lyhyehkön juoksulenkin & kuntotreenin päälle, iltapäivällä lyhyen kävelylenkin. Tänään jää lenkit välistä, koska tuolla on liukkaan jään päälle satanut 10senttiä lunta. Mulla ei ole juoksulenkkareita ylipäätään, vaan silopohjaiset muotitennarit joilla ei meinaa pysyä pystyssä muutenkaan. En nyt siis lähde henkeäni riskeeraamaan, vaan pysytään kotona ja koitetaan ruokavaliolla pitää homma ruodussa. 

Olkoon sunnuntai lepopäivä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti