tiistai 16. huhtikuuta 2013

Haaste


Jenni lähetti haasteen, johon yritän parhaani mukaan vastata ja sen jälkeen pistän vahingon kiertämään (viidelle muulle bloggaajalle) uusilla kysymyksillä.

1) Mikä on sinun "ruokapaheesi"?

Vaalea leipä. Aamupalana vaalea leipäviipale, juustoa ja mielellään meetvurstia päällä. Oi nam. 

2) Treeniä musiikilla vai ei?

Kummin vain. Yleensä tapaan musiikkia laittaa korville soimaan, mutta jos haluan unohtaa kaiken ympärillä olevan en laita mitään soimaan vaan juoksen kunnes huomaan juosseeni vaikka kuinka ja pitkään ilman että olen itsekkään sitä huomannut. Eikä mitään fiksua ajatustakaan jäänyt käteen. 

3) Treenaatko tavoitteellisesti ja jos treenaat niin mikä on tavoitteesi?

Tavoitteena juosta toukokuun lopussa Naisten 10 aikaan 1h - 1h 15min. Laihtuminen on siihen asti kakkosluokan prioriteetti, vaikka samalla katselenkin että mitä syön. 

4) Yksin vai ryhmässä? Puurratko salilla yksinäsi vai hypitkö muiden kanssa hikoillen jumppasalissa?

Olen yksintekjä. Mulle on tärkeää saada tehdä asiat omaan tahtiin ja mm. lenkkeily (juosten) jonkun kanssa on lähestulkoon mun painajainen. Onnekseni oon kyllä sisupussi mitä liikkumiseen tulee, eikä se yksin kulkeminen saa luistamaan hommista. Tykkään piiskata itse itseäni ja koetella rajojani, seurassa se on haastavaa kun ei kukaan kuitenkaan ole tismalleen samantasoinen kuin itse. 

Ryhmäliikuntaa olen kouluikäisestä asti inhonnut kahdesta syystä a) häpesin venyttelyhetkiä koska olen notkea kuin näkkileipä ja b) vaikka muuten olen urheilullisesti lahjakas, mitkään kuviosteppailut ei ehdi tunnissa upota mun kaaliin ja koska nää leidijumpat tapaa sellaisia usein sisältää niin olen pysynyt niistä kaukana. 

5) Miten läheisesi tukevat sinua elämäntavassasi/harrastuksessasi/projektissasi?

Yllättävän hyvin. Kysyn edelleen mieheltä aina luvan lähteä lenkille, vaikka mies on jo kuukausi tolkulla koittanut sanoa etten tarvitse siihen lupaa. Tottakai saan lähteä lenkille. Tää on meidän taloudessa jo iso juttu, koska ainakin mä itte saattaisin jonkin sortin maissintähkän nokkaani imaista jos mies olisi 5 päivänä viikossa tunnin aamulla yksin huitelemassa, kun ei meillä arkisin yhteistä aikaa muutenkaan kovin paljoa ole. Pisteet miehelle siis.

Omat vanhempanikin ovat tukeneet yllättävän hyvin. Mummo kyseli dieettivinkkejä, isä huolestui että ehdinkö lukea pääsykokeisiin kaikelta treenaamiseltani sekä syönkö tarpeeksi ja äiti kysyi että kai mulla on hyvät kengät siihen hommaan. Nämä kaikki on meidän mittapuulla kannustavia kommentteja ;)

--


Minä haastan: nennaemilian, Saran ja Rebecca R:n. Neljättä ja viidettä ei tähän listaan tule :)

Kysymykseni:

1) Miten kevät vaikuttaa sinuun?

2) Minkä tekemistä olet pitkään miettinyt, mutta et ole saanut tehtyä?

3) Millaisena näet itsesi vuoden päästä?

4) Kolme toivetta tälle vuodelle

5) Ja näistä kolmesta jos saisit kaksi ja yhtä et koskaan. Mistä toiveesta luopuisit ja miksi juuri siitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti